Nytt år, nya tag

Hej hej!

Det var över en månad sen jag lade upp någonting här, och förmodligen nästan lika längesedan jag pysslade med något över huvud taget. Har haft så mycket annat att jag inte har känt mig särskilt inspirerad att sätta mig vid skrivbordet och skapa. Eftersom jag inte har något nygjort att visa upp tänkte jag dela några alster jag gjorde i december (oroa er inte, det är inte julkort, jag lovar). Det är ett kort, örhängen och en liten ask:

Kortet har jag dekorerat nästan enbart med washitejp, som man kommer ganska långt med.

Jag hoppas att jag ska kunna komma igång med skapandet igen snart. Men jag har börjat kolla bloggar och videos på youtube igen för att bli inspirerad. Nyligen hölls CHA:s vintermässa (The Craft & Hobby Association) i Anaheim och Noell Hyman från Paperclipping har lagt upp en massa videos både på sin hemsida och på Youtube där hon rapporterar nyheter från mässan. Det kliar lite smått i fingrarna när man ser alla nya produkter. Det verkar ha blivit mer populärt med stenciler och det tycker jag är roligt! Jag är också väldigt nyfiken på Dina Wakleys nya grejer för Ranger, många roliga mixed mediagrejer!

I december fick jag en Big Shot i födelsedagspresent av min snälla pojkvän. Så nu finns det ännu fler grejer på min ”vill ha-lista”.

Kram Julia

Categories: Altrat, Askar, Dekorationer, Inspiration, Kort, smycken | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Nytt år, nya tag

  1. Såå snygga grejor!! Verkligen fint komponerat!:) kram<3

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

