Födelsedagsfirande och julpysslande

Ja, det är vad den här helgen har bestått av. I fredags var jag och Jonathan och firade en kompis och igår var vi ett gäng som julpysslade, spelade spel och bara umgicks. Det har varit skönt att ha fått tagit en liten paus från allt pluggande och träffa lite folk och slappna av. Men idag var det dags igen. Tar en liten paus nu bara för att visa lite bilder:

Bild1   Bild2 Bild3   Bild4 Bild5   Bild6

Det blev ett kort (ja, jag är fortfarande lite smått besatt av washitejp… ) och ett par örhängen med tillhörande smyckesask till födelsedagsbarnet.

Bild7   Bild8 Bild9   Bild10Bild11   Bild12Bild13   Bild14

Igår hann jag göra tre kort och påbörja ett, men det blev jag inte riktigt nöjd med så jag redigerade det lite idag…eller ja, det enda som fanns med från början var blomman.

Nu ska jag återgå till tentapluggandet och återkommer sen när tentorna är gjorda!

Kram Julia

Categories: Altrat, Askar, Dekorationer, Inspiration, Julkort, Kort, Pyssel, smycken | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Födelsedagsfirande och julpysslande

  1. Heja heja med tentaplugg!
    Superfina kort och smycken! Har ju sett en del irl, verkligen helt underbara!
    Fortsatt lycka till nu me plugg!:) Kramar!<3<3<3

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

