Skissblock

Hej hej!

Jag har börjat försöka göra lite egna skisser till kort på sista tiden. Det är ett bra sätt att träna sig att tänka lite annorlunda och utveckla sin stil. Därför har jag nu gjort två skissblock där jag kan samla mina skisser, istället för att ha lösa papper. Denna idé hittade jag på Kristina Werners blogg. Hon har även en nedladdningsbar mall för insidorna av skissboken där det finns färdiga rutor för olika kort, men vår bläckpatron är slut så fick strunta i det denna gång..

Bild1Bild2

På det rosa blocket har jag använt en av mina nyaste stämplar. Köpte ett set med olika spetsbårder och det är så sjukt snygga detaljer på dem! Är lite smått kär  

Nu får jag se till att använda skissblocken också, så jag inte glömmer att jag har dem! 

Kram Julia

Categories: Pyssel, Skissblock | Etiketter: , , , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

