Pyssel med systerdottern

Hej hej!

Det har varit en del fläng den senaste tiden.. hade tänkt skriva detta lite tidigare, men det har varit fullt upp! För en vecka sen hade vi besök av min ena syster och hennes familj. Hennes äldsta tjej älskar att pyssla med mig så vi bredde ut oss på köksbordet med alla möjliga grejer, allt från färgat papper, stansar, band och washitejp till vattenfärger tuschpennor och kritor.

Hon beställde ett kort av mig och jag fick även min syster att sätta sig ner en stund och pyssla med oss! Här kommer lite bilder:

Den första bilden är kortet jag gjorde till min systerdotter och de andra två korten är det min syster som har gjort.

Lite annorlunda material att jobba med denna gång än vad jag brukar använda i vanliga fall eftersom det skulle vara barnvänligt. Men det var roligt eftersom det fick mig att vara lite friare och tänka på ett helt annat sätt än min normala tankeprocess när jag pysslar.

Kram Julia

Categories: Inspiration, Kort, Pyssel | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Pyssel med systerdottern

  1. Så roligt för henne!:) Fina grejor!
    Kram!<3<3<3

  2. Sophia

    De va kul och mysigt ❤ Saknar dig! Kramar!!!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

