Ett år med min blogg och en scrapbooksida

Hej hej!

Såg precis att igår var det ett år sen jag startade min blogg. Tänk vad tiden går fort! Här kommer mitt senaste alster:

Har pysslat massor de senaste dagarna, men kan inte visa något av det här än. Men det kommer!

Kram Julia

Categories: Dekorationer, Inspiration, Scrappat | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Ett år med min blogg och en scrapbooksida

  1. Sophia

    Grattis till ett års bloggande då 🙂 Fina alster som alltid ❤ Kram!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

