Två grattiskort och fler smycken

Hej hej!

Idag tänkte jag dela med mig av det senaste jag gjort. Hade tänkt börja pyssla lite i tisdags på dagen, men hade ingen inspiration alls, sen på kvällen exploderade det och det slutade med att jag satt uppe till fyra på natten och gjorde smycken! Så kan det gå..

Blev till och med en presentpåse till smyckena, som jag gav bort. Mall till presentpåsen hittade jag här. För att se fler bilder på den lilla smyckesasken kan du kolla in dem här. I samma inlägg finns också fler exempel på smycken jag gjort.

Hoppas ni har härligt i sommarvärmen!

Kram Julia

Categories: Altrat, Askar, Dekorationer, Inspiration, Kort, Pyssel, smycken | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Två grattiskort och fler smycken

  1. Vilka vackra smycken! Och fin påse… 😉
    Tack för länkningen!

  2. Åh så fina smycken!! 🙂 Likaså asken , påsen och korten! 🙂
    Kramar!<3<3<3

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

