Hemmagjorda örhängen och en till ask

Tjo!

Nu är det ju verkligen sommarvärme ute, så härligt! För några dagar sen fick jag prova på att göra egna smycken för första gången, vilket är något som jag definitivt vill göra igen! Det blev två par örhängen. Nästa gång ska jag nog testa att göra ett halsband. Jag har också gjort en ask i lila med inklädd insida som jag tänkte visa.

Enjoy!

Kram Julia

Categories: Altrat, Askar, Dekorationer, Inspiration, Pyssel, smycken | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Hemmagjorda örhängen och en till ask

  1. Ida

    Va fint! Göra egna smycken är riktigt skoj!! 🙂
    Nu ska vi snart ut i sommarvärmen, riktigt varmt!! 🙂 kramar!

  2. Dina askar är underbara som alltid:)
    Det är fullträff med smyckena med;) Så ljuvliga! Väntar med spänning på fler alster… 😉
    Kramar!<3<3<3

  3. Pingback: Två grattiskort och fler smycken | Lilla Konstnären

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

