Anteckningsbok

Hej hej!

Förra helgen tog jag tag i ett litet projekt som jag länge tänkt genomföra. Att göra en egen anteckningsbok. Jag ville ha något att skriva ner mina låtar i och bestämde mig för att göra en egen bok. ”Pärmen” är bara två bitar kartong som jag klätt in i cardstock och dekorerat. Sidorna i boken är vanligt kopieringspapper som jag delat på hälften.

Till pärmens bakgrund har jag använt mig av avrivna bitar mönsterpapper, lite washi-tejp, en bit tårtpapper, distress ink och vit akrylfärg för att ge den en vintage look. Lite spets, en vintage bild, en passande brad, glitterlim och några bokstavsstickers fick dekorera framsidan. Insidorna av pärmen gav jag en ram av lite slumpmässigt stämplande. Insidan av den bakre pärmen hade jag tänkt skriva något, kanske en låttext jag tycker om eller kanske sätta dit någon bild jag tycker om. Men jag har inte riktigt bestämt vad än så jag låter det vara så länge.

Kram Julia

Categories: Anteckningsbok, Dekorationer, Inspiration, Pyssel | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Anteckningsbok

  1. Ett riktigt konstverk! Så inspirerande och vackert! Du gör så himla snygga grejor!:)
    Kram!<3<3<3

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

