Altrade ramar

Hej hej!

När jag skulle resa och hälsa på mina systrar passade jag också på att göra ramar till dem så de kunde rama in bilder på sina tjejer. Så här blev de:

Dessa fotade jag på plats, samtidigt som grattiskortet jag visade i förra inlägget, så ursäkta igen för bildkvaliteten. Även här blev resultatet lite annorlunda mot vad det brukar bli. Men jag blev nöjd ändå! Blev lite simple&clean i stilen.

Kram Julia

Categories: Altrat, Inspiration, Pyssel, Ramar | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Altrade ramar

  1. Jättefint! 🙂 Stilrent och snyggt!!
    Massor med kramar till er! <3<3<3

  2. Syster Sophia

    Så fina så 🙂 Blev så glad!Saknar dig ❤ KRAM

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

