Julrusch

I år trodde jag att jag skulle slippa stressen  med julklappar och allt men jag är inte alltid så bra på att planera visar det sig… Blev klar med julkorten vi ska skicka ut idag så blir till att posta dem i morgon. Men det är en massa andra saker som jag trodde jag skulle hinna med, men nu är jag lika stressad som vanligt! Därför hinns det inte med att pyssla så mycket. Så i dagens inlägg tänkte jag visa ett gammalt alster som jag gjorde förra julen. En korg fylld med chokladpraliner och nötter.

Men på måndag ska jag inte stressa alls för då fyller jag år och tänker inte röra mig ur fläcken.

Julia

Categories: Altrat, Dekorationer, Inspiration, Pyssel | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 7 kommentarer

Inläggsnavigering

7 thoughts on “Julrusch

  1. Hmm… men det är säkert andra projekt på gång… 😉
    Och på måndag, ja då är det din dag, hoppas den blir guldkantad! 🙂
    Kram!<3

  2. Ja den korgen hade man inte tackat nej till *ler* jag får säga grattis i efterskott 😀

  3. Syster Sophia

    Så fint! Och julkortet va ju så fint som vi fick 🙂 God Jul! Kram ❤ ❤ ❤

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

