Porträtt i olja och julkort

Idag tänkte jag visa min senaste tavla, som är ett porträtt av en vän i olja på uppspänd canvas.

IMG_3373

Sedan tänkte jag passa på att visa ett julkort för att ge lite inspiration:

Detta är ett trifold shutter-kort. Om man undrar hur det är gjort finns det en beskrivning här.

Glad andra advent allihopa!

Julia

Categories: Dekorationer, Inspiration, Julkort, Kort, Kortvikningar, Pyssel, Tavlor | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Porträtt i olja och julkort

  1. Syster Sophia

    Du är så duktig! Förlåt att jag är kass på att kommentera, har inte mycket datortid över huvudtaget just nu 🙂

  2. Ida

    Jättefint!! 😀 kram

  3. Oj, såg nu att jag missat att kommentera denna. Kan inte låta bli 😉 Det är ju bara så himla fint!! 🙂 Kram!<3

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

