Kylskåpsmagnet

Vi har inte så många magneter på kylskåpet, men de vi har är fina att titta på förutom en som bara var en ful magnet. Då tänkte jag att varför inte limma fast något på den, så man slipper se den? När jag var inne på det spåret kom jag på att jag hade en massa klädnypor i trä liggandes i en av mina lådor i arbetsrummet och tänkte sen att jag kunde klä in en klädnypa, limma fast den på magneten och sätta fast papper, eller post-it-lappar i klädnypan som en liten kom ihåg-tavla. Så här blev resultatet:

Det blev rätt så enkelt, själva klädnypan inklädd i tissue tape och sedan en fin dekoration som jag limmade på med limpistol.

Julia

Categories: Altrat, Dekorationer, Inspiration, Pyssel | Etiketter: , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Kylskåpsmagnet

  1. Ida

    Å så söt! En sån vill jag oxå ha 😉
    Jag trodde jag följde din blogg men jag har inte fått mail om att du uppdaterat :-O
    Kramar!

    • Hihi 🙂 Nej, men du får kolla din reader på wordpress 😉 Längst upp i vänstra hörnet i det gråa fältet finns ju wordpress-ikonen och där ska du kunna klicka in på reader och där finns de wordpressbloggar du följer 🙂

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

