Altrade konservburkar

Just nu händer det inte så mycket på pysselfronten här. Det är mycket annat som kommer i vägen. Men jag tänkte i alla fall visa två burkar jag altrat och som nu används som pennburkar.

Jag höll det ganska enkelt eftersom de ska stå i köket. Ibland behövs det inte så mycket för att det ska piffa upp. Lite papper och spets och en bit washitejp och så var det klart!

Jag har alltid en massa idéer i huvudet som det aldrig blir av att jag tar tag i. Men en idé som jag länge har velat sätta i verket är en egen adventskalender. Det har jag velat göra varje år, men så kommer man på det försent och så blir det inte av. Men i år ska det bli gjort! Det kommer nog ta ett tag, så lika bra att börja i tid.
Jag tänkte passa på att fråga er som läser om tips på vad man kan lägga i kalendern. Det är svårt när det inte får plats så mycket. Jag hade tänkt mig att varje ”lucka” skulle vara en liten presentpåse och så delar man på hälften och ger varandra något litet i varje.

Ungefär så här kommer varje ”lucka” se ut så om någon av er som läser har en idé får ni gärna lämna en liten kommentar i det här inlägget.

Julia

Categories: Altrat, Dekorationer, Inspiration, Pyssel | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Altrade konservburkar

  1. Mamsi:-)

    Vilka fina!:-) Smart att ta tillvara burkar. Julklappstips? -Penselburk? 😛 Eller bara prylburk?
    Kram!<3

  2. Ida

    Hej syster! Har ju helt glömt att kika in här ju!! Roligt med adventskalender! Jag vill oxå göra en, ska försöka sätta ihop något till tuven 🙂
    Kramar!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

