Ramar

För ett tag sen dekorerade jag två ramar jag hade liggandes.

Sen ville min syster ha två också så jag tänkte köpa ett sånt där 3-pack ramar på Ikea. Det var så billigt så jag blev lite galen.. Fick med mig 8 stycken 3-pack hem eftersom de kostade 5 kr styck!

Så nu får jag sätta igång och dekorera ramar!

Dessa hade jag tänkt skulle hänga i vårt sovrum sedan när jag har fixat foton till.

Julia

Categories: Inspiration, Pyssel, Ramar | Etiketter: , , , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 thoughts on “Ramar

  1. minlillagroda

    Kan inte se dom fyra första bilderna :,(

    • Vad konstigt, så var det när jonathan skulle kolla på sin dator också..det funkar på min :/ Vet inte varför det blir så. Men blir glad att jag har fått en kommentar iaf 😀 xD ❤

  2. Mamsilams:)

    Jätteroligt med din blogg! 🙂 Har ju redan tjuvkikat;) Så fiint!!
    Kram!<3

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

