Välkommen till min blogg!

Jag har fått en del förfrågningar om att starta en blogg så andra kan se vad jag skapar och nu beslutade jag mig för att sätta igång!

Jag vet själv hur kul det är att kolla in olika scrapbloggar och liknande när jag letar efter inspiration och vill själv dela med mig av mina resultat för att inspirera andra.

Jag har tänkt mig att detta främst ska vara en bildblogg där jag kommer att lägga upp färdiga alster – till exempel tavlor jag gjort och scrap-project – så som kort, askar och scrapbook-album.

Till att börja med kommer jag att lägga upp gamla bilder så ni får ett litet smakprov av vad jag brukar göra.

Här är några kort:

Blir fler kort och även några gamla tavlor sen, men än så länge får ni hålla till godo med dessa

Julia

Categories: Inspiration, Pyssel | Etiketter: , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

